Så handlar du

Hitta det du söker

Det finns flera sätt att hitta den artikel du söker:

  • Du kan klicka dig fram i vår produktnavigering.
  • Du kan använd vår sökfunktion. Klicka på förstoringsglaset i högra hörnet. Skriv ditt sökord i fältet och klicka sedan på "Sök". Mer information om hur du söker hittar du i Hjälpen under "Söktips".

När du hittat den artikel du är intresserad av, klicka ”lägg i kundvagn”.

Varukorgen

När du lagt till en produkt i varukorgen öppnas din varukorg upp på höger sida. Då ser du antalet, priset och totala summan för hela din varukorg. I fall du vill ändra antal av samma artikel, justera antalet produkter i varukorgen och klicka ”uppdatera varukorg”.

Till kassan

När du handlat klart, klicka dig först vidare på sidan. Öppna sedan din varukorg och klicka på ”Betala”.

Nu ser du hela din varukorg där du kan välja att justera antalet.

Kontrollera att alla dina betalningsuppgifter stämmer.

Betalning

Betalning sker via de sätt som visas på kassasidan via Shopify Pay. Här kan du välja med de flesta typer av betalning. T.ex. Klarna, kortbetalning, Apple Pay, Google Pay, osv. 

Kvitto

När du får upp kvittot vet du att vi tagit emot din beställning. Samtidigt som du får se kvittot skickar vi ett mejl till den e-postadress som du angivit vid registrering där vi bekräftar att vi mottagit din beställning.

Leverans

Om inget annat anges levereras produkterna mellan 1–4 arbetsdagar från vårt lager via DHL till närmaste service point.

Inloggning

Är du redan kund hos oss loggar du in med ditt användarnamn och lösenord.

Registrering

Om du inte handlat hos oss tidigare registrerar du dig som ny kund. Börja med att välja ny "privatkund" eller "företagskund" och fyll sedan i de följande uppgifter som behövs för att bli kund hos oss.

Du väljer själv ett användarnamn och lösenord. Observera att användarnamnet måste vara unikt just för dig. Om användarnamnet redan finns registrerat hos oss ber vårt system dig välja ett nytt. När du väljer användarnamn, tänk på följande:

  • välj tecken a - ö, A - Ö, 0 - 9
  • använd inte mellanslag
  • I lösenordet räknas gemena och VERSALA tecken som olika, "annikas" och "AnnikaS" är alltså två olika användarnamn.

Behöver du vid ett senare tillfälle ändra dina kunduppgifter gör du detta under "Mitt konto" efter att du loggat in.

Orderhistorik

Dina tidigare order kan du se under "Mitt konto". Om du klickar på en order visas utförligare information, samt alla orderrader. Du kan kopiera en order och ha som underlag när du vill handla på nytt. Om du klickar på artikelkoden visas gjorda leveranser. I orderöversikten kan du se och klicka på en liten symbol till höger om ett paket är spårbart via vår spårningsfunktion.